Skip to main content
Side panel
You are currently using guest access (
Log in
)
หน้าแรก
รายวิชา
ปีการศึกษา 1/2567
ปีการศึกษา 2/2566
ปีการศึกษา 1/2566
ปีการศึกษา 2/2565
ปีการศึกษา 1/2565
ปีการศึกษา 2/2564
ปีการศึกษา 1/2564
ผลงานวิจัยและงานบริการวิชาการ
เอกสารตรวจประเมิน
มคอ.3,มคอ.5 (TQF3,TQF5)
เอกสารประกอบการเรียนการสอน
English (en)
English (en)
Thai (th)
หน้าแรก
รายวิชา
ปีการศึกษา 1/2567
ปีการศึกษา 2/2566
ปีการศึกษา 1/2566
ปีการศึกษา 2/2565
ปีการศึกษา 1/2565
ปีการศึกษา 2/2564
ปีการศึกษา 1/2564
ผลงานวิจัยและงานบริการวิชาการ
เอกสารตรวจประเมิน
มคอ.3,มคอ.5 (TQF3,TQF5)
เอกสารประกอบการเรียนการสอน
English (en)
English (en)
Thai (th)
AIM3201 กลยุทธ์การสร้างสรรค์งานสื่อสารการตลาด
Home
Courses
ปีการศึกษา 2/2564
AIM3201(2/2564)
Week 2 : Marketing communications Creativities Strategy
Teaching materials Week 2
Teaching materials Week 2
Mark as done
Click
PPT02_Creative.pdf
link to view the file.
◄ Teaching materials Week 1
Jump to...
Jump to...
Enter the online teaching link via Google Meet URL (scetion 210)
Teaching materials Week 1
Teaching Material Week 3
On Demand Study No.1
On Demand Study No.2
Teaching Material Week 4
On Demand study No.3
Teaching Material Week 5
Teaching Material Week 6
Teaching Material Week 7
Teaching Material Week 9
Teaching Material Week 10
On Demand study No.4
Teaching Material Week 11
On Demand study No.5
เอกสารโครงการ ไทยทะยาน
เอกสารประกอบการบรรยาย สัปดาห์ที่ 13-14
บทที่ 10 การสื่อสารการตลาดผ่านกิจกรรม
เอกสารประกอบการบรรยาย สัปดาห์ที่ 15
บทที่ 11 การเป็นผู้สนับสนุนทางการตลาด
Teaching Material Week 16
Teaching Material Week 3 ►
AIM3201(2/2564)
General
Week 1 : Basic concepts of Marketing Communications Creativities Strategy
Week 2 : Marketing communications Creativities Strategy
Week 3 : Target Market for Marketing Communications Creativities Strategy
Week 4 : Corporate Identity fo Marketing Communications Creativities Strategy
Week 5 : Marketing Communications Creativities Strategy Development
Week 6 : Technique and Execution for Marketing Communication
Week 7 : Concept for Technique and Execution for Marketing Communication
Week 8 : Miderm Exam
Week 9-10 : Storytelling for Marketing Communication
Week 11-12 : Personal Endorsement for Marketing Communication
Week 13-14 : Event Marketing Creation
สัปดาห์ที่ 15 : การสร้างสรรค์งานสื่อสารการตลาดด้วยการเป็นผู้สนับสนุนทางการตลาด
สัปดาห์ที่ 16 : การสร้างสรรค์งานสื่อสารการตลาดผ่านสื่อดิจิทัล
Week 17 : Final Exam
Home
Calendar