Skip to main content
Side panel
You are currently using guest access (
Log in
)
หน้าแรก
รายวิชา
ปีการศึกษา 1/2567
ปีการศึกษา 2/2566
ปีการศึกษา 1/2566
ปีการศึกษา 2/2565
ปีการศึกษา 1/2565
ปีการศึกษา 2/2564
ปีการศึกษา 1/2564
ผลงานวิจัยและงานบริการวิชาการ
เอกสารตรวจประเมิน
มคอ.3,มคอ.5 (TQF3,TQF5)
เอกสารประกอบการเรียนการสอน
English (en)
English (en)
Thai (th)
หน้าแรก
รายวิชา
ปีการศึกษา 1/2567
ปีการศึกษา 2/2566
ปีการศึกษา 1/2566
ปีการศึกษา 2/2565
ปีการศึกษา 1/2565
ปีการศึกษา 2/2564
ปีการศึกษา 1/2564
ผลงานวิจัยและงานบริการวิชาการ
เอกสารตรวจประเมิน
มคอ.3,มคอ.5 (TQF3,TQF5)
เอกสารประกอบการเรียนการสอน
English (en)
English (en)
Thai (th)
เอกสาร
Home
Courses
Miscellaneous
DOCUMENT
ผลงานวิจัย
◄
ประวัติส่วนตัว
ผลงานบริการวิชาการ
►
ผลงานวิจัย
This topic
ผลงานวิจัย
Jinli Jiang, Prakaikavin Srijinda. (2025). Factors Influencing the Effectiveness of Music Communication in Disney Animated Films. Edelweiss Applied Science and Technology. 9(1). 41-51.
URL
Mark as done
Jiao Caihong,Prakaikavin Srijinda. (2024). Strategies of Organizational Communication and Human Resource Management in the Digital Age. Organization Development Journal12(12). 122-135.
URL
Mark as done
Jianbing Peng, Prakaikavin Srijinda. (2024). The Progress in the Research on the Communication of Catholic Culture from the 1980s in Anlong Ancient City, China. FOYER: The Journal of Humanities, Social Sciences, and Education. 9(1). 294-329.
URL
Mark as done
Zhe Chen, Prakaikavin Srijinda. (2024). The Impact of AI-generated Content on Content Consumption Habits of Chinese Social Media Users through Xiaohongshu Application. Edelweiss Applied Science and Technology. 8(6). 1504-1516.
URL
Mark as done
Ye Hong, Prakaikavin Srijinda. (2024). Empirical Study on the Influencing Factors of Cultural Space Communication Effect in Lou Di City. Journal of Ecohumanism. 3 (4). p. 2476 – 2485.
URL
Mark as done
Prakikavin Srijinda. (2023). Thai Y Series for development guidelines towards soft power policies. ASIA Paridasana, 44(2). 109-122.
URL
Mark as done
Prakikavin Srijinda. (2023). Thai TV series to drive Soft Power through popular culture. Journal of Mass Communication Technology, RMUTP, 8(1). 109-122.
URL
Mark as done
Ketsirin Chokpermpoon, Prakikavin Srijinda, Surasit Vittayarat. (2023). Roles and Self-Regulation in Online News Organization. NRRU Community Research Journal. 17(3). 154-166.
URL
Mark as done
Nititorn Ounpipat. Prakikavin Srijinda. (2023). Films and The Treatment of Depression in The Early Stages Stemming from Family Issues, Communication Art Journal of Chulalongkorn University, 41(2). 25-36.
URL
Mark as done
Prakikavin Srijinda. (2022). Series Y: From popular culture to mass culture to cultural industry. Journal of Arts and Culture. 2(2). 1-22.
URL
Mark as done
Prakikavin Srijinda. (2020). Big Mountain Music Festival's Brand Communication Strategies. Journal of Mass Communication Technology, RMUTP, 5(1). 37-46.
URL
Mark as done
Prakikavin Srijinda. Supranee Wattanasin, Monthita Karuphad. (2020). The Isan Culture Communication from “Thibaan The Series”. Journal of Management Science Chiengrai Rajabhat University, 15(1). 73-88.
URL
Mark as done
Prakikavin Srijinda. Surasit Vittayarat, Pimlapat Chaichana. (2019). MUM48 girl group and their feminism movement in India. Journal of Kanchanaburi Rajabhat University, 8(1). 5-15.
URL
Mark as done
Prakikavin Srijinda. Wisit Siri-Aksorn (2019). Social constuction of fashion reflections in Cheeze magazine. Sripatum Chonburi Academic Journal, 15(3). 293-302.
URL
Mark as done
Prakikavin Srijinda. (2018). Marketing communication in the early stage of digital television in Thailand. Sripatum Chonburi Academic Journal, 15(2). 50-60.
URL
Mark as done
Prakikavin Srijinda. (2018). The Reflection of Myth and Reality through “Rashomon”. Journal of Mass Communication Technology, RMUTP, 3(1). 66-71.
URL
Mark as done
Prakikavin Srijinda. (2017). Intertextuality of the Narrative love story in Club Friday. Krung Kao Rajabhat Research Journal. 4(3), 101-110.
URL
Mark as done
Prakikavin Srijinda. (2012). Marsha Wadhanapanich’s Brand Communication : A Reflection on a Personal Singer Identity, Communication Art Journal of Chulalongkorn University, 30(3), 79-101.
URL
Mark as done
Prakikavin Srijinda. (2012). The Reflection from Thai Cinema after the Transition to the New Millennium, BU Academic Review Journal of Bangkok University, 1(11). 122-140.
URL
Mark as done
Prakikavin Srijinda. (2011). The summary of the Thai film industry during after the first Century and impact towards the Thai society, Journal of Humanities, Kasetsart University. 18(2). 157-176.
URL
Mark as done
◄
ประวัติส่วนตัว
ผลงานบริการวิชาการ
►
Jump to...
Main course page
ประวัติส่วนตัว
ผลงานบริการวิชาการ
DOCUMENT
ประวัติส่วนตัว
ผลงานวิจัย
ผลงานบริการวิชาการ
Home
Calendar