คำอธิบายรายวิชา
การกำหนดกลยุทธ์และยุทธวิธีการสร้างสรรค์ เพื่อถ่ายทอดความคิดสู่เครื่องมือสื่อสารการตลาดประเภทต่าง ๆ กระบวนการสร้างสรรค์ เพื่อให้ได้ภาพและข้อความาสำหรับใช้ในการสื่อสารไปยังกลุ่มเป้าหมายได้อย่างมีประสิทธิผล ผ่านสื่อประเภทต่างๆ ทั้งสื่อดั้งเดิม และสื่อสมัยใหม่ ปฏิบัติการสร้างสรรค์ ผลิตชิ้นงานเพื่อการสื่อสารการตลาดในลักษณะต่างๆ
Strategy formulation and creative tactics to convey ideas to different types of marketing communication tools, creative processes in order to obtain images and texts for effective communication to the target group through different types of media both traditional media and modern media creative. Practice production of pieces for various forms of marketing communications
![](https://elcca.ssru.ac.th/prakaikavin_sr/pluginfile.php/420/course/overviewfiles/23.png)
คำอธิบายรายวิชา
แนวคิด ความหมาย ความสำคัญ ความเป็นมา รูปแบบ องค์ประกอบ และกระบวนการการสื่อสารการตลาดเชิงกิจกรรม ฝึกปฏิบัติการสร้างสรรค์ผลงานสื่อสารการตลาดเชิงกิจกรรม
Concept, meaning, importance, background, form, composition and process of event marketing communication, practicing creative portfolio in event marketing communication![](https://elcca.ssru.ac.th/prakaikavin_sr/pluginfile.php/419/course/overviewfiles/22.png)